همه تلاش ما همواره در شرکت گز شیرین این است که کالای خریداری شده به صورت مطلوب و سریع به دست شما برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید و تحویل کالا به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن آن بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم نموده ایم که با آسودگی خاطر در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا، و پس از تایید کارشناسان ما، برای بازگردادن آن اقدام نمایید.

دلایل مورد قبول برای بازگرداندن کالا:

تغییر رنگ کالا

تغییر بوی کالا

کیفیت ظاهری نامناسب

آسیب فیزیکی کالا

کیفیت ظاهری نامناسب (این مورد برای محصولات سوهان و پولکی صدق نمی کند)

آسیب دیدگی در حین حمل

مغایرت کالای ثبت شده با کالای تحویل شده

 

شرایط بازگشت کالا:

اگر محصولی که به دست شما رسیده دارای کیفیت مورد انتظار نبود می توانید آن را برگردانید.

در محصولات کادویی اگر بسته بندی و شکل ظاهری آن خراب شده باشد می توانید از گارانتی ۷ روزه استفاده نمایید. (البته این شرط در مورد محصول سوهان و پولکی صدق نمی کند).

اگر تاریخ انقضای محصول گذشته باشد دیگر آن کالا شامل گارنتی ۷ روزه بازگشت گز شیرین نمی باشد.

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.

محصولی که به دست شما رسیده باید در همان وضعیت اولیه باشد و اگر مقداری از آن مصرف شده باشد شامل گارانتی بازگشت ۷ روزه نمی باشد.

محصولات هدیه امکان بازگرداندن ندارند.

رویه های بازگشت:

چنانچه قصد بازگرداندن کالایی را دارید باید اقدامات زیر را انجام دهید.

ابتدا از محصول یک عکس گرفته و با واحد پشتیبانی خرید شرکت گز شیرین تماس بگیرید و مشکل خود را بیان نمایید.

پس تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان شرکت می توانید بسته خود را به شرکت تیپاکس و یا پست داده و به صورت پس کرایه ارسال نمایید.

بعد از دریافت کالا و تایید نهایی کارشناسان گز شیرین، بنا به درخواست شما یا وجه آن به حساب شما بازگردانده و یا کالا جایگزین می گردد.